2013年5月8日 星期三

還有什麼可以送給妳

話說上星期五收到老闆 call 叫我星期六番公司傾D稿,隻稿明天出,即係最遲今日要 upload 俾 media!我好趕咁一早整好D字,然後俾 designer 砌 layout,點知改幾次老闆都唔岩心水,而且佢地又唔係用我俾佢地D字,新加舊字加唔知喺邊度 copy 過黎的字,錯漏百出,我一次又一次要 proofread,我好嬲!直至改到第7轉稿,我愣住,但他叫我 send 俾老闆。。。明知個稿唔岩,但都要被迫 send 出去俾老闆 approval!(我就係充當呢個"中間人"角色)

誰不知,老闆共打左3次長途俾我,電話中佢語氣好重,又大鬧,我覺得好委屈好無辜,因為真係唔關我事,我冇 brief 錯(係佢地唔聽我講去改,去砌稿;又亂放D字,完全唔順 flow),點解成日要我受呢D冤獄?我好唔開心!

掛線了後,我"必須要"轉達老闆的意思俾佢地聽然後改過隻稿,講真,佢地遲整好 layout 我又要OT,遲 upload 攪到 media 遲回覆遲 confirm 又係我OT,你地工作進度慢我又要OT,根本我就係走唔甩!我心情已唔好,都要硬著頭皮去做去幫你地處理。。。我靜靜地搵番一年前出過的稿,搵 sample 俾你地去跟!就係呢種唔開心情緒,我叫自己忍住唔好喊,時聽到一把熟悉的聲音,熟悉的歌詞打動我心--係 Eason 首歌<還有什麼可以送給妳>,悅耳舒服又親切的聲音令我停下來,至少3秒──喘息,靜心,思索...好多謝這種"歌緣",你來得合時,讓我心安穩過來!

之後一邊跟進佢地改稿,一邊去做 casting 去影相,分身不瑕;時秘書走來叫我聽電話,又係老闆。。。點解我要做埋呢D野?期間,我發脾氣說:"我好清楚我人工冇包架囉!"大家聽罷語塞。

沒有留言:

張貼留言