2013年5月19日 星期日

執衫

見天色時陰時晴,免得慘變落湯雞,我今日冇去跑步,轉去買日用品!

我先去萬寧買洗隱形眼鏡藥水,潤唇膏;再去日本城買膠櫃桶,袋裝抽濕劑。因為我終於忍唔住埋"衫山",加上"應該"轉季(唔會再凍番),可以將冷衫厚衛衣執好!

由於屋企細,我沒有一個像樣的衣櫃,我只有2個膠箱,以及2個根本打唔開門(外面被一堆又一埋雜物封住,呢個抽屜名存實亡,有名無實,嘥氣!)的抽屜!又由於我只得呢2個膠箱,所以上面好多時亦被雜物,常穿的衫褲疊上,要拎膠箱入面的東西其實都很費力!

去到日本城,見有特價 $89兩個膠箱,我差D又買下!(再買膠箱的話,只會將"箱疊箱"的情況惡劣,解決不了問題!)幾經唇舌,我不斷跟自己講其實今次來的,是為了買什麼什麼!我才不致"失手",再買了2個平但無用的膠箱!結果,我在日本城買了一包3個的收納袋,2 packs特惠裝的衣物抽濕劑,以及一個膠櫃桶,使它疊在本身個膠箱上,起碼容易拉開就知裡面是什麼,要拎要存放也較方便!當然,執了2個鐘頭,丟了一大袋著不了的衣褲!

沒有留言:

張貼留言