2013年5月31日 星期五

心語

六月去旅行,所以提早至今晚去灣仔<潮燒>食飯,慶祝父親節+端午節!席間,弟弟說已求婚成功,約2年後結婚。聽罷我沒有一絲開心,反而更加唔開心!而且,飯後至回家後一直處於極度抑鬱狀態,有諗過自殺!

所有事情有因有果,以及一個"break point"讓潛藏的心理狀況爆發出來。

而家的我,由於長期(都有成30年起碼)處於唔開心狀態,以前接觸到任何唔開心的事我會更加唔開心,而家則連接觸開心的事都會唔開心!點解?

看到對對戀人,夫妻的相處/快樂事/幸福事/小心思/相處/甜言蜜語/情話/為對方做的一切+驚喜+生日或任何節慶的慶祝。。。。等等一切事/舉動,我都唔開心,我會諗,人拍拖我拍拖,點解丁點兒我都未嘗過?我,係咪咁乞人憎?難道我只是人家的"鍾無艷"?永遠只在有事相求/金錢幫助先對我好?是我太易信人嗎?是我不值我愛嗎?點解我遇上的都是衰人,都是來攞債的?點解我之前一起的他,只可共患難(我默默地為他們付出,幫他們渡難關),到他們生活/情況好D,就會拋棄我,用完即棄?

我越來越唔知自己生活左咁多年,付出了的一切,對人好的一切,花心思時間精神金錢耐性的一切,到頭來我得到什麼?得到唾棄,謾罵,嫌棄,打,惡言相向,借錢唔還,些微尊重都冇。。。。。如果係咁,我做人又有咩意思呢?

我已對將來沒有任何信心,更沒有期望,我越來越冇安全感。。。

沒有留言:

張貼留言