2013年5月20日 星期一

麥記黑白新品

麥記新出的新包,奶茶和雪糕,我已試了!覺得唔錯,不過原來唔同地區的麥記,售價都有出入,大家去食時不妨格下價!

先講白漢堡餐,個包的皮鬆軟,像軟軟的 panini,雞屬炸雞,有點辣但惹味!生菜絲多D更好,至於個松露醬,我食唔出有咩特別,但襯埋舊雞味道都算夾。最出奇就係有 pat 薯容,味道像肯德雞的薯容,同事覺得怪怪,但我就覺得尚可。

而個黑白珍珠焦糖新地,由於我一向係麥記焦糖新地的 fans,之前有呢個甜品,但後來唔知點解就冇左。。。所以今趟佢重出江湖,我當然捧場!佢保持到以前的味道,多左D咬口--黑白珍珠,唔錯!

而個黑白珍珠奶茶,keep到麥記凍奶茶的味道,冇貢茶咁甜,不過我果杯只有黑珍珠而冇白珍珠?!。。。

整體黎講,麥記呢批"新食力"可以一試!

沒有留言:

張貼留言