2013年5月25日 星期六

12小時的週末

一早 book 10:15am 睇醫生,我 10 點去到,醫生未番,結果等到 11 點!因為個醫生兼在法國醫院睇証,可能佢要早上巡房呱!

我睇第一個,入到去講左我的問題,佢好溫柔細心,不慍不火,不會因為出面有好多病人/孕婦而快快趣趣打發你走!醫生幫我做超聲波檢查,佢搽了D gel 在我下腹,打橫打直地碌個檢查器,我看著放在病床右邊的小屏幕,醫生一邊碌一邊講解呢個係咩位置!我看到我的膀胱,腸,子宮。。。醫生說我太瘦,層皮太薄,所以唔駛點用力壓個檢查器,就碌出要看的位置!檢查完後付過款再等埋張收據就離開。(檢查時我忽然喺度諗,孕婦做產檢時的模樣--她們躺著,看到螢光幕的胎兒的感動,可能我都會恨不得立即用手機拍幀照片,或者我亦會感動落淚!)

睇完醫生 11:30 左右,之後去茶仔食野!我食左個"特餐":有沙爹肥牛公仔麵+奶油小脆豬+芝士腿腸奄列+熱央!想講的是,個麵同杯央真係好得!

食完見時間尚早未上得堂,加上我知道 Adidas 喺旺角開左間 Flagship store,有5層咁多,而且就喺附近梗係行下啦!

佢話就話5層,其實每層都好窄長。。。相比之下尖沙咀果間好行好多!行完 Adidas 就行埋就黎結束的瓊華,然後就坐地鐵去尖咀上堂!今日由2點黐手黐到5點,一如以往雙手都瘀晒,腰骨痠痛到斷咁滯。上完堂再行埋後面果間尖咀 Adidas Flagship,之後漫無目的行行下竟然行到海港城,咁岩梗係影埋巨鴨啦。現場真係好多人,影影下我竟然可以霸佔到一個"有利"位置,瞥瞥左右,見有一個男仔怔怔的望住我,於是我就順理成章叫佢幫我揸機,影時佢話:"嗯,要幫你搵個靚位影先!";影完佢仲好好人咁話:"你睇下張相先啦!唔靚再同你影過!"當下我只想快點離開,因為現場人太多,強國人太多,而且我雙腿真係好倦;於是我急急拋下一句就走了!

離開後打道回府,我知道佢地一定打緊牌,我亦知道我唔買野食今晚就冇野食,縱使雙腳幾咁倦,我都快手快腳喺超市買了 $11.5/2包的孖寶蛋糕就回家!











沒有留言:

張貼留言