2013年5月18日 星期六

佛誕假期, 我居然瞓到下午5點先起身! 中途當然有醒過, 仲3次咁多! 其中一次, 就係俾你的連環 whatsapp 弄醒!

中午12 時許你SEND了多張相片俾我, 係舞龍! 最後附加一個訊息, 裡面個 "你" 字係用有 "心" 字底的那個---"您", 還加上一個 kiss 的 icon, 縱使我很清楚我不是你的邊個, 但始終也感到窩心! 今年的生日願望, 就係搵到一個像你一樣, 有風度, 懂女仔心事, 細心, 肯承擔, 有膊頭有腰骨, 尊重對方, 會為對方籌謀, 無微不至的關顧對方, 有心思有情趣, 清楚知道/了解對方一切, 對待另一半亦夫亦友, 似番個男人的男朋友! 我希望下一個男朋友會是我的 Mr. Right, 是我的結婚對象!

沒有留言:

張貼留言