2013年5月4日 星期六

亂中有序



星期五 19:41,收到老闆的 whatsapp,內容是這樣的:

老闆:"仲喺唔喺公司?"
我:"走了!"
老闆:"Have agood weekend

15秒後,再收到老闆whatsapp

老闆:"I neededto have a chat with u,我想傾下某品牌隻稿……It’s excellent of u will be in office tomorrow……

就係咁,我又再一次喺非番工時間+老闆一個電話/一句說話要我番公司。其實佢想傾隻稿的 layoutdesign,係"唔"關我事的,由於我一直都做"中間人"、"橋樑"的角色,基本上成個 design team 的大小事、往來事等等,都關我事!

傾完"唔"關我事的"重要事"之後,老闆在老闆房,我看著一檯面東西,全個 office 又得我一個,不禁拍了幀照片;回想起一年前初入職,我的工作檯只有電話+電腦+ box file (這情況維持了一星期左右),乾淨得很。如今我的桌面乃至我電腦入面的"桌面"都"常滿",是亂中有序的情況!我這樣說,是因為我曾經於半年前執拾過一次,但轉頭要搵的東西找不著,從此,我就一直 keep 住這種情況!









沒有留言:

張貼留言