2013年5月12日 星期日

自殺原因--麻雀???

為了遷就一個成日出 trip 的老闆,加上遷就請了假與老婆今明兩天一起到澳門睇水舞間的他,今早 8:30 我地三人就在上環信德 starbucks 開會。

由於昨晚失眠,凌晨3點幾4點仍然眼光光,為了穩定頭腦,所以出門前快喝了一罐咖啡,臨行前還點算袋子裡疊疊已分類好的幾個品牌的廣告/稿/ clipping,及相關資料,準備就緒就出發。(所有今日開會要用要傾的東西,全部我預備負責??!!)

結果,最早到果個亦係我!。。。

個會話長唔長話短唔短,其中都係講改稿/新稿樣式D野(唔太關我事,但我要在場我要聽!)。另外,4個品牌黎緊日子都要影相,拍 TVC,我越聽越汗顏。。。因為你地一句搵過D人影相/轉稿,其實有好多功夫/聯絡要做--*重點係,得我一個人做:

1)聯絡 model agency(for 搵罡正D的 model,主角)/talent 公司(for 搵用家實証,配角及綠葉)--事前當然要 draft 好晒所有相關的資料俾佢地,如:亞洲人/混血模特?有咩 spec?著咩衫?影咩,做咩?

2)自己上相關網頁進行篩選,揀定幾個自己覺得岩個廣告/較合適的人選--再聯絡其所屬公司--約上黎 casting

3)casting 前的所有準備--搵 reference pose/表情,動作,講稿

4)接待上黎 casting 的人--講解,教擺 pose,影相,拍 video。(如果個 model 失蹤/遲到,又要好似搵女咁。。。跟進/了解)

5) Quote價(影相/幾多小時/幾多天/將會用作的範疇)

6) casting 後的準備--過相,篩選,排位,輯錄成一張 comm card--以便俾老闆"最後決定"。

7)聯絡攝影師,化妝師+ quote價+book期

8)confirm 邊位 model,攞 size--幫佢地買衫買鞋

9)再搵定正式影相的 pose,將會出街的廣告的 layout

10)follow 合約

11)出街買衫買鞋買 props

12) 整 rundown

13)shooting day--現場跟進+監察+熨衫+幫佢地著衫整衫+買飯+做 model 的呀四,幫佢地睇位驚佢地走光+ remind 攝影師及 art director 所有記得唔記得的東西及拍攝場景/動作,跟 rundown,跟時間


以上所說,只限於一間 agency 及一個 job task(只是影相,未計拍 TVC 果 part)。如果一間唔岩,同步要將以上步驟重覆(視乎同步搵左幾多間 model/talent 公司)另外,以上所有步驟都要時間和人力去做,但偏偏得我一個人做。。。你知唔知 casting 好花時間,我成日做埋呢D野,我其實係個 copywriter 黎架!我根本唔可以坐定定寫稿!打唔夠一行字就要處理第二D野,跟大陸野,跟廣告部D野,跟印刷跟貨倉D野;點解佢地就可以坐定定做一隻稿做2日????唔好話D稿要度要諗,做 research 都要時間呱!我當唔駛諗,齊晒料,咁打字都要時間呱!個人個心無時無刻同步處理7,8樣野。。。每一日番工就好似做緊粵語長片入面"家嫂"個角色咁!。。。最近呢次,我仲要出動私人相機來影 casting 相,我一個人因為要等遲到的 model 上來 casting 而OT。。。平時日日都要帶野番屋企做,而家星期六/日又要 spare 俾公司,我唔鍾意咁樣!

開完會我就落去坐地鐵回家。踏入屋企第一眼就見到食飯檯面已"擺好"麻雀陣式--佢地繼昨晚打牌打到凌晨2點之後,今早又打!--我心下一沉,繼而黑面,心情就好似外面個天一樣,又黑又灰!

我想要寧靜,我想要尊重,我想要空間,我想要休息。。。通通都唔得!我唔開心!做人唔開心!我唔想我自殺的原因,係反對屋企人打牌!--我唔想死後做頭版俾人訕笑!--但係,賭可以令人性情大變,令正常生活/時間完全癲倒完全抹掉,來奉獻晒俾呢 144 隻麻雀!打牌,係好多衍生問題的主因,又係導致我抑鬱的近因。落雨濕濕,去跑步又唔得,去上詠春課又冇精神又冇人同我對練又會俾人搏懵;呢排又冇戲好睇;我又唔想無啦啦為出街而出街,無事出街少破財。。。留喺屋企真係好辛苦!我可以點做?我忍了廿幾三十年,我唔可以繼續再長期 suffer/stay 喺一個唔開心,冇 support 冇 backup 冇愛冇關懷的情況/地方/生活,我真係會死的!

此刻,我--

『感覺很差,但仍然要裝強扮瀟洒
落淚也要躲下,免得連僅餘的尊嚴丟架』


沒有留言:

張貼留言