2013年5月10日 星期五

尊重我

我開始懷疑,我老闆已變得奉旨,因今早我又收到 whatsapp 叫我星期日開會。。。點解遷就過一次就每逢 weekend 都要隨時候命隨時 on call?你出 trip 就要我犧牲?乜我要咁做架咩?我份約冇列明喎!第二D同事一個可以番工時間織野,一個睇 myTV,一個淘寶購物,一個狂落樓下煲煙,一個 facebook,一個打機/睇韓劇,一個借巡舖之名日日去 shopping,所有野全部 pass 晒過黎俾我!我唔係出埋佢地份糧囉!仲有,我申請3天 annual leave 你唔批又諸多留難,又要做定個半月前D野。。。我2個月前遞假紙架囉!

氣難下,仲要今早先知弟弟去韓國(同我去日本個期一樣),即係話佢唔借得個 luggage 俾我!咩話,我2個月前話左你知我要用個 luggage 架喎,你仲要反駁我,說你今早先決定去,仲即刻俾左錢。。。真係俾佢一鑊橋起!。。。連屋企人都係咁,唔通我就要係遷就人果個,冇人尊重我,冇人鍚我!

氣難下,4點幾佢話口痕之後行開左,折返時拿著麥記!於是,我地又 share 薯條!~

沒有留言:

張貼留言