2017年11月21日 星期二

金魚手襪

無事出街少破財,呢句老話絕對絕對正確,真係不能同意更多!

食完野陪媽媽逛 AEON,其實冇咩特別野要買,真係純粹行個圈消消滯而已,不過行呀行,瞥見一對手襪,我笑問媽媽似唔似金魚?媽媽拎起手襪一摸讚嘆說:"咦,好軟熟呀!" 她這樣說,挑起我條筋,即拿起把手穿上。嘩,真係好軟熟喎,而且好保暖!一看小牌,是日本製的,仲可以滑動手機,很好很好!時,我順便瞥瞥價錢,嗯,二百幾蚊,唔怪之得啦!我把金魚手襪放回貨架上,戴過就算了。誰不知,媽媽說我怕凍,難得它又軟又暖,質地功能都十分好,二話不說就買給我......

說真的,很感動!尤其係呢段艱難的日子......



沒有留言:

張貼留言