2017年11月21日 星期二

唔該呀姐!(打壁球事件)

話說我連兩個星三都到室內場打壁球,先是上星期三把一個波打到右上角的頂燈上我不知那裡來的「神力」,昨天再來個漂亮「上燈」……噢,同樣係星期三同樣係一號場同樣係右上角第一盞頂燈……

手頭上三個壁球已打了兩個上去,難保下次再戲碼重演,豈不是全部壁球報銷?!我不依啊。於是我決定硬著頭皮,到櫃台問職員,總之就是借梯也好借長棍也好,務必要把燈架上兩個怕得發抖的壁球s「拯救」下來。

(櫃台前)

我:(戰戰兢兢) 唔好意思呀,我打左兩個波上去燈架上面,唔知有冇工具可以借俾我,等我執番佢地落黎呢?
職員:(邊搖頭邊問) 咩波呀?(*後揭職員搖頭原來係指唔駛我自己執,而唔係不耐煩反應。)
我:(一窒) 壁球!
職員:幾多點架?(*壁球除顏也是以「點」來分它的回彈度!標準比賽用的,就是雙黃點球;而我那種藍球則是初學者用的快速球。當然它的價錢也有分別!)
我:冇點架!就咁藍色,兩個都係!
說罷職員以鑰打開後方敞櫃取出一紙盒,紙盒裡面有各式的壁球,當中又以黑單黃點及雙黃點球居多。但見職員像揀甜橙的熟練手勢,三爬兩撥的挑了兩個藍色壁球遞向我。
我接過後一望,咦,這兩個比我本身的新淨,其中一個更像簇新的!
我:嗯,我果兩個好污糟架
職員:(揚揚手) 得啦!


我謝過職員,珍而重之的捏著兩只球。時,腦入面突然想到三把斧頭的童話故事。


沒有留言:

張貼留言