2013年9月11日 星期三

兩隻日本蛋都係我嘅!

今日有3支菠蘿芒果味百力滋及2隻日本蛋,tea time 我把一隻遞給你,你說你食左,我設問:"咁2隻都係我嘅?好野!"我喜孜孜打開一隻,你說你昨晚通宵睇波時煮的,唔知熟未!我一口氣食晒2隻蛋,再食埋 vendor 送俾我地的雙黃蓮容月,老闆經過,問我係咪冇食飯?!



我地冇打波,因為我唔舒服!去了裕民坊的太興食 lunch,因為陣間要去後面街的美心換月餅。你要了乳豬燒肉飯,我要了油雞瀨!我好鐘意食油雞瀨,平時好少地方有,就算有都未必好食!雖然太興的燒味出名,但我覺得美心的 tea set 油髀瀨好食和大碗得多;另外太興亦出名貴!一碗單拼瀨粉要成 $51,油雞雖然係隻髀,但冇乜肉,令我不我不和美心比較(美心果D大啖肉,又多薑蓉,只係 $19)! 侍應端來了我們的食物,見你看看我的油雞瀨,我笑說你係咪想用舊燒肉同我換舊雞?你說不是,然後認真的說:"你要食多D野!"

個胃一直拃住拃住,又沾寒沾凍,件外套著下除下又披著,但仍然打冷顫,好容易才放得工,急急腳去睇醫生!雖然醫生收9點,但等的時間又係比睇嘅耐,等埋拎藥,唔放心屋企有冇野食,所以我就喺7仔買了個麵包 for 送藥就回家!回到家我瞥了瞥食飯檯--空無一物,只有老豆正在翻掀的馬報;而廚房則烏燈黑火,即係冇野食!。。。媽媽裝我買咩回來,見是一袋藥然後劈頭就開口鬧我。。。為什麼?我好失望,急急放下袋藥,然後洗澡平靜心神。

沒有留言:

張貼留言