2017年12月19日 星期二

交換禮物之選

萬寧呢期印花換嘅 OSIM 東東,我會 PREFER 肩頸按帶,不過礙於手頭上的按摩器經驗,如果你個人唔俾力施壓,佢D 滾輪係唔貼的...換句話說,係按唔到的...蹝鬼氣。

有次行過日本城,見到一條珊瑚絨面的 NECK WARMER MASSAGER,睇黎又暖又可按摩,仲要係有牌子的,$299.9 減至 $169.9 已令我心心眼......當時我想問職員,它使用時係咪連住條電線 (見制上或團購,類似可暖身可按摩的東西,都係連住條線或要插住 USB 用,一係條線又短,一係叉成個鐘用得半個鐘又要再叉...真係唔方便。),定係可以離線使用?可惜由於妯舖,店員都無暇理我只自顧執貨...算吧,下次有機會先再問啦!估唔到再相隔一星期,再行過日本城,下?!$100 一條,真係好平喎!我再次心心眼。

問過職員,它可離線用,而且只係用 2 粒 2A 電就可,嘩,真係好方便而且平靚正呀!如果番緊工嘅朋友聖誕  PARTY 交換禮物,呢個亦可係心水選擇!




沒有留言:

張貼留言